Toimitus-ja palautusehdot
Yleistä verkkokaupasta
Auros (Auros Design-verkkokauppa) 2681724-6 tuotteita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomessa. Toimitamme tuotteita kaikkialle maailmaan. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5%. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Asiakkaan on tutustuttava voimassa oleviin toimitusehtoihimme ennen jokaista tilausta.
Verkkokaupan yhteystiedot:
Sähköposti: auros@auros.fi
Puhelin: 0451225531
Postiosoite: Jaakonkatu 5, 95450 Tornio
Toimitustapa, toimitusaika ja toimituskulut
Tilauksesi lähtee meiltä samana tai seuraavana päivänä tilauksestasi. Tuotteet toimitetaan kirjeenä suoraan postiluukkuun tai -laatikkoon. Kirjetoimitus on asiakkaalle ilmainen. Lähetysten välittäjänä toimii Posti. Postin kirjetoimitus vastaanottajan postilaatikkoon pääsääntöisesti 4-14 työpäivässä.
Vaihtoehtoisesti voit valita toimitusmuodoksi postin pikkupaketti toimituksen, jonka hinta on 6,90 €. Lähetyksen mukaan tulee silloin seurantakoodi.
Maksaminen
Tarjoamme turvallista maksamista. Voit maksaa suoraan verkkopankissa. Kaikki maksuliikenne toimii suojatun SSL-yhteyden kautta. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, että kukaan ulkopuolinen taho ei näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Visma Pay on suomalainen rekisteröity maksulaitos
Maksupalvelu noudattaa 3D Secure (3DS) -protokollaa, joka mahdollistaa turvalliset korttimaksut asiakkaille. Tämä tarkoittaa sitä, että vaadimme aina vahvan tunnistautumisen korttimaksujen yhteydessä. Tämä vähentää väärinkäytösten riskiä ja lisää maksamisen turvallisuutta.
Korttinumero syötetään aina suoraan Visma Payn palvelimelle verkkokauppaan. Kun kortin tiedot tulevat suoraan käyttäjältä Visma Payn järjestelmään, varmistamme, että kortin numeroa ei välitetä turvattomia reittejä pitkin.
Maksaminen Visma Pay -maksusivua käytettäessä sisältää tavallisesti seuraavat vaiheet:
Ostaja lisää ostettavat tuotteet ostoskoriin ja valitsee kassatoiminnon tilauksen vahvistamista ja maksamista varten.
Ostaja valitsee verkkokaupassa maksutavaksi Visma Pay.
Ostaja ohjataan Visma Pay -maksusivulle, jossa ostaja valitsee halutun maksutavan.
Ostaja ohjataan valitun maksutavan sivulle, jossa ostaja vahvistaa maksutapahtuman.
Ostaja ohjataan Visma Pay -palvelun sivun kautta takaisin verkkokauppaan, jotta tieto hyväksytystä maksutapahtumasta välittyy verkkokauppaan ja Visma Pay -palveluun.
Lue lisää Visma Pay-palvelusta Verkkomaksupalvelu Visma Pay | Mielenrauhaa verkkomaksuihin – Visma.
Visma Pay Asiakaspalvelu
Palvelee arkisin 8-16
Puhelin: 09 3154 2037
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Maksutavat
Tuotteet maksetaan aina tilauksen yhteydessä. Käytettävissä olevat verkkopankit: Nordea, OP, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, S-Pankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken ja Ålandsbanken.
Tilausvahvistus
Tilausvahvistus lähetetään tilaushetkellä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Palautusoikeus
Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteen. Vialliset tuotteet vaihdamme veloituksetta. Mutta muissa tuotepalautuksissa asiakas maksaa palautuksen postimaksun tai vaihdosta aiheutuvan postimaksun (kirjetoimitus asiakkaan ostaessa tuotteen on ilmainen). Verkkokaupat eivät ole nykyään velvollisia maksamaan palautuskuluja. Lisätietoa asiasta: http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2013/20131211 (6 luku 17§) Tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessaan, käyttämätön ja myyntikuntoinen. Anna palautuksen mukana nimesi, yhteystietosi ja tilinumerosi, jonne maksu palautetaan.
HUOM! Palautusta ei saa tehdä postiennakolla! Jos palautat tuotteen postiennakolla, se jätetään lunastamatta, jolloin lähetys palautuu teille takaisin muutaman viikon kuluttua.
Paketin noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseen. Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 10 euroa, joka pidätetään palautettavasta kauppasummasta. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista.
Verkkokauppamme ei vastaa postin kadottamista palautetuista tuotteista. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on siitä tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetuksesta vastaavalle taholle, eli Postille. Ilmoitathan myös meille viipymättä, mikäli lähetys on kuljetuksessa vaurioitunut.
Vialliset tuotteet kuitenkin vaihdamme veloituksetta riippumatta mainituista palautusehdoista.
Tuotteen vaihto:
Vaihdosta perimme 6,90€ posti- ja käsittelykulut. Kun vaihto on valmis, saat sähköpostiisi linkin, mistä maksaa lähetyskulut.
Palautusosoite:
Auros Design
Jaakonkatu 5
95450 Tornio
Palautuksesta pidätämme 6,90€ käsittelykuluja / yhdet korvakorut.
Korumme ovat yksilöllisiä asiakkaan omien väritoiveiden mukaan tehtyjä.
Palautuksen postikulut maksaa asiakas.
Muista laittaa yhteystiedot mukaan sekä tilinumerosi!
ONGELMATILANTEET
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta. Ole meihin yhteydessä auros@auros.fi.
Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on siitä tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetuksesta vastaavalle taholle, eli Postille. Ilmoitathan myös meille viipymättä, mikäli lähetys on kuljetuksessa vaurioitunut.
Tilauksen virhevastuu ja reklamaatiot
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteyksissä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset ristiriitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.